Πέμπτη 20 Ιουλίου 2023


Ολοκληρώνοντας προς τα τέλη του 2016 και το δεύτερο κύκλο δραστηριοτήτων μου, καλλιτεχνικό - εικαστικό αυτή τη φορά, που διάρκεσε 15 χρόνια με πλήθος υπέροχες δράσεις πολιτισμού και απίθανες στιγμές δημιουργίας, συνεργασίας και ευκαιρίες εξέλιξης, παρουσιάζω σε αυτό το blog ένα πολυμορφικό άλμπουμ με εικόνες από στιγμές και των δύο κύκλων που με καθόρισαν, 
της μόδας και της τέχνης δηλαδή.

Εξερευνήστε το... παρακάτω, πατώντας επάνω στις εικόνες.

(Το blog εμπλουτίζεται με ύλη συνεχώς)


Με αφορμή την επίδειξη μόδας, στην αίθουσα των γλυπτών του Παρθενώνα στο Βρετανικό Μουσείο, επανέρχεται δριμύτερα η αναγκαιότητα της επιστροφής των γλυπτών στην Ελλάδα.

Από τον Μιχαήλ Ρωμανό

Η άκρως προκλητική διοργάνωση που έλαβε χώρα στη διάσημη αίθουσα των γλυπτών του Παρθενώνα (η συγκεκριμένη αίθουσα λόγω του αιτήματος της επιστροφής των γλυπτών από την ελληνική πολιτεία, είναι πλέον η πιο γνωστή αίθουσα του Βρετανικού Μουσείου, με την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα και την προβολή στα social media από τους χρήστες του διαδικτύου) απέδειξε για άλλη μια φορά ότι το εν λόγω μουσείο δεν σέβεται τα αριστουργήματα του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού που εκθέτει στους χώρους του, χρησιμοποιώντας τα σαν φόντο σκηνικού περιβάλλοντος σε διάφορες εκδηλώσεις.  

Το Βρετανικό Μουσείο πρέπει να επιστρέψει άμεσα στην Ελλάδα τα γλυπτά του Παρθενώνα και αυτό πρέπει να γίνει αντιληπτό από το μουσείο, χωρίς κανενός είδους αντάλλαγμα ή δανεισμό, γιατί τα γλυπτά ανήκουν εξ ολοκλήρου στο οικουμενικό μνημείο της Ελλάδας, τον Παρθενώνα και μόνο σε αυτόν. 

Η επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα είναι δίκαιο αίτημα όλων των Ελλήνων. Είναι ένα αίτημα όλων των ανθρώπων, ανεξαρτήτως εθνικότητας, που οραματίζονται την επανένωση ενός ακρωτηριασμένου μνημείου παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς. Το αίτημα για την αποκατάσταση των Γλυπτών του Παρθενώνα είναι ένα αίτημα που υπερβαίνει τα εθνικά μας σύνορα και έχει παγκόσμια διάσταση. Το Μουσείο της Ακρόπολης, είναι ένα σύγχρονο και υψηλής αισθητικής Μουσείο που πληρεί όλες τις προδιαγραφές για να στεγάσει τα συγκεκριμένα οικουμενικής ακτινοβολία έργα τέχνης.